Ügyfélszolgálat
KÖZPONTI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Cím: 1146 Budapest, Állatkerti körút 9-11. (Széchenyi Gyógyfürdő, bejárat a Kós Károly sétány felől)
Telefon: 1/452-4570 * Fax: 1/452-4501
e-mail:
(Az egyes fürdők közvetlen elérhetőségei az adott fürdő honlapján találhatóak.)
Nyitva tartás:
Telefonos ügyintézés: Hétfő-szerda 8.30-15.30, csütörtök: 8.30-18.00 és péntek: 8.30-13.30 óra között.
Személyes ügyintézés: Hétfő-szerda 8.30-15.30, csütörtök: 11.00-17.45 és péntek: 8.30-13.30 óra között.
Pénztár: Hétfő-szerda 8.30-15.30, csütörtök: 11.00-17.45 és péntek: 8.30-13.30 óra között
Ebédidő: 12.00-12.30 óra között
A proxy óra elvesztése esetén 5.000 Ft ügyintézési díjat számolunk fel.
Éves -, fél-, negyed- és alkalmas bérletekhez tartozó proxy óra elvesztése esetén az ügyintézés ügyfélszolgálati időben számla bemutatása mellett történik.
A Dagály fürdőkbe érvényes bérleteken fel nem használt alkalmak értékének visszatérítése átutalással lehetséges.
A Budapest Gyógyfürdői Zrt. felügyeleti szerve fogyasztóvédelmi kérdésekben a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete. (Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10.)